تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 1 آبان 1396 ساعت 10:59
شرکت آب و فاضلاب روستایی
استان کردستان

اداره توسعه منابع انسانی و آموزش

درباره
این اداره شامل رئیس، کارشناس تشکیلات و طبقه بندی مشاغل، کارشناس منابع انسانی و آموزش و کارشناس امور اداری می‌باشد که وظیفه آن آگاهی لازم از ضوابط و مقررات ناظر و مورد عمل اداره، انجام و پیگیری امور مربوط به نظام پرداخت کارکنان شرکت و پیگیری امور مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی است.
شماره تماس مستقیم: 08733170901
شماره تماس داخلی: 228
فکس: -
ایمیل بخش: poshtibani[at]abfar-kurdistan[dot]ir
شرح وظایف
  • انجام و پیگیری امور مربوط به به تشکیلات شرکت
  • انجام و پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان
  • انجام و پیگیری امور مربوط به ارزشیابی کارکنان و تعالی سازمانی
  • همکاری در امور مربوط به تحول و ارتقاء سلامت اداری 
  • تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی مرتبط با وظائف و مسئولیت‌های اداره 
رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش
رئیس اداره توسعه منابع انسانی و آموزش
نام:
فروغ
نام خانوادگی:
انصاری
تحصیلات:
کارشناسی
ایمیل:
poshtibani[at]abfar-kurdistan[dot]ir
تلفن مستقیم:
087-33170901
داخلی:
221
شماره فکس:
-
آخرین اخبار
سه‌شنبه 14 آذر 1396
تقدیر بهنام سعیدی، معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از صدیق محمدزاده مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سقز
سعیدی معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از صدیق محمدزاده مدیر امور آبفار سقز با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کردند.
یکشنبه 12 آذر 1396
جبار پیرخضری مدیر امور آب و فاضلاب روستایی مریوان مدیر نمونه و برتر کشوری شد.
جبار پیرخضری به عنوان مدیر نمونه و برتر کشوری از طرف قائم‌مقام وزارت نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.
چاپ صفحه نقشه سایت
شرکت آب و فاضلاب روستایی
استان کردستان
سنندج، بلوار ارشاد، نرسیده به میدان سهروردی، جنب مرکز تربیت معلم، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان
کد پستی: 88881-66157 صندوق پستی: 183
پست اکترونیکی: info(at)abfar-kurdistan.ir
تلفنخانه: 33160100-33161002-087
ساعات کاری شرکت: شنبه تا چهارشنبه، 7:30 تا 14:30 - پنجشنبه 7:30 الی 13:30
کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای این سایت به شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان می‌باشد و باز نشر آن منوط به اشاره به منبع و ذکر نام شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان است.
نیرو گرفته از : سامانه مدیریت محتوای ژیروjiro.ir